חוף הכסף (Silver Coast) של פורטוגל נחשב לאחד המקומות היפים על פני כדור הארץ. להבדיל מחבל אלגרב שבדרום, יש לו להציע הרבה יותר משמש וים. לאורך חוף הכסף פזורות עיירות עתיקות, ערים קטנות ובינוניות וחופים חוליים עוצרי הנשימה.

מלבד חיים לצד כמה מהחופים הבתוליים ביותר באירופה, מי שמתגורר בחוף הכסף נהנה מכל מה שמציעה התרבות הפורטוגזית המסורתית ומרמת חיים גבוהה בקצב רגוע יותר.

לא רק הנוף המדהים הוא יתרון, אלא יש גם גישה לשירותי בריאות מצוינים ותרבות פנאי מפותחת. ירידים ופסטיבלים מתקיימים לאורך כל השנה, כך שתמיד תוכלו להבטיח שיהיו אירועי תרבות מעניינים לצפות להם. האזור מתהדר במספר מסלולי גולף מצוינים והופך ליעד מרכזי עבור אלפי תיירים שבאים ליהנות מגולף.



מיקום מנצח! סיבה נוספת לאהוב את חוף הכסף בפורטוגל היא קרבתו לערים המרכזיות של פורטוגל, כך שאם התגעגעתם לעיר הגדולה, תוכלו להגיע אליה די בקלות. עם גישה נוחה לליסבון מדרום ( כ 50 דקות ) ולפורטו מצפון, חוף הכסף ממוקם היטב בין שני המרכזים העירוניים הגדולים של פורטוגל. יחד עם זאת, האזור עדיין זול יחסית ואותנטי.

חוף הסילבר נמצא קרוב לשדה התעופה של ליסבון, פחות משעה נסיעה. הוא גם ממוקם במרחק שעתיים בלבד מנמל התעופה של פורטו, תלוי באיזה חלק של חוף הכסף גרים. משדות תעופה אלה, ניתן לטוס ליעדים מרכזיים בעולם.  

בשנת 2023 חוף הכסף היה אחד היעדים המועדפים של זרים להגירה והעיר קאלדש דה ריינה ( Caldas da Rainha ) נבחרה בעשיריה המובילה כיעד מגורים של זרים הבוחרים לעבור לגור בפורטוגל.

למה כדאי לקנות נדל"ן בחוף הכסף בפורטוגל?

חוף הכסף של פורטוגל הוא אלטרנטיבה מדהימה לאלגרב, קו החוף פראי וטבעי יותר מהדרום הצפוף.

זהו גם יעד מאוד פופולרי לספורט ימי (קייט סרפינג , קייקים, גלישת גלים ורוח, דייג, צלילה ושנורקל) האזור מלא במבקרים וחובבי ספורט ימי מכל העולם. מקומות כמו פניש, אובידוש, הלגונה המדהימה בפוז-דו-ארלו, החוף והטיילת המפורסמת של סאו-מרטיניו-דו-פורטו וכמובן חוף הגולשים בנאזרה המחזיק בשיא גינס של הגלים הגבוהים בעולם.


סיכום - חוף הכסף בפורטוגל

השקעות הנדל"ן בחוף הכסף משתלמות מכיוון שהמחירים עדיין סבירים לעומת ליסבון ופורטו, שזינקו בחמש השנים האחרונות במחירי הנדל"ן וגם ביוקר המחיה., ערך יוצא הדופן של מחירי הנדל"ן ויוקר המחיה הנמוך בחוף הכסף, ממשיכים לפתות זרים רבים לאזור. יש לקחת בחשבון שגם מחירי הנכסים בחוף הכסף עלו בשנים האחרונות, אך עדיין נוחים למדי בהשוואה לאזורים רבים אחרים באירופה.

כאמור, יוקר המחיה כמו גם התמורה יוצאת הדופן המוצעת מבחינת מחירי השכירות ומחירי הנכסים הם סיבה מרכזית לכך שיש קהילת גולים  הולכת וגדלה באזור (נכון לשנת 2023 הקהילות המתפתחות ביותר בחוף הכסף הן של אמריקאים, בריטים, ישראלים וצרפתים) . באזור תוכלו למצוא הכל, החל מנכסים סבירים ובינוניים ועד לנכסים מפוארים יותר.

חוף הכסף זכה גם להכרה עולמית לאחר שתוכנית הטלוויזיה הבריטית "מקום בשמש" בחרה בו להיות "המקום הטוב ביותר לקנות תחת השמש".

אני מתעניין ב

Share to Facebook Facebook Share to WhatsApp WhatsApp Share to LinkedIn LinkedIn